Bizden haberler

Thursday, February 01, 2007

Ahci Efe


Uzun zamandir blogumu cok ihmal ettim, ustelik yeni heves boyle bir ise baslamisken bu yaptigim hic dogru degil.. Aslinda yazicak bir suru sey ve denedigim yeni tariflerde var ama bir turlu bilgisayarimin basina gecip yazamadim... Insallah bir daha boyle uzun ara vermiycegim..
Iste benim ahciliga asiri merakli oglum kurabiye hamuru yoguruyor. Bunun tarifini yazmiyorum cunku hazir unlardan kullandik, ben malzemeleri hazirliyorum ve gerisi Efe'cigimin eseri.. En cok el ve ayak sekillerinde yapti nedense.. Pistikten sonraki resmini cekmeyi unutmusum.. Bir dahaki sefere ..

1 Comments:

At 1:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Feyza'cigim,
Efe'ye sapkasi ne kadarda guzel yakismis. Bahsediyordun ama bu sekilde hayal edemiyordum:) Eee artik yaninda Efe'de olduktan sonra islerini kolaylarsin buyuk bir ihtimalle:0

Zuhal

 

Post a Comment

<< Home