Bizden haberler

Monday, December 25, 2006

Santa geldiiiiii .. Oleeeeeyyyyyyy

Ohhhh nihayet su Santa geldi, gelmedi, ne zaman gelicek sorularindan kurtulduk :-) ..
Dun aksam Efe evde sevgili arkadaslarimiz Zuhal ve Dilaver oldugu halde nasilda yatagina gitti yatti, sabah olsunda agacin altindan Santa'nin biraktigi hediyesini alsin diye :-) Tabii sonra sorular basladi, Santa nerden geldi, bende klasik cevap hic dusunmeden 'somineden' demis bulundum bu sefer 'ordan sigmazki , nasil girdi iceri' demeye basladi.. Galiba en iyisi dogrusunu soylemek 'Santa filan yok evladim, o hediyeyi babanla ben sana aldik , 10 gundur dolapta sakliyoruz, dun gecede sen uyurken agacin altina koyduk ..' eminim sonrada sorular yagardi ya neyse .. 'niye 10 gun beklediniz ki gibi...' cok uzattim neyse..






Sabahin 6:30'unda Santa geldi mi mommy diyerek asagi inildi ve tabii cok sevinildi sekilde goruldugu gibi, bana poz bile verdi, normalde resmini cekmek zor istir, bu sene bir yilbsi karti icin resmini cekemedik .
Ohhh nihayet kurulduda oynamaya basladi, ne kadar onu oyalayabilir bilmiyorum ama gercekten cok istedigi bir sey oldugu icin 'cok mutluyummm' diyerek evde dolasti..
Tabii beni aldi bi tasa ' ben simdi haliyi nasil supurucem, bunu bozarsam yapmasi cok vakit aliyor ..'
Ne yapalim bulucaz bi hal caresi artik.

Bu arada dun denedigim iki yeni tarifi post edicem tekrar beklerim efendim ...

1 Comments:

At 6:42 PM, Blogger Unknown said...

feyza ablacim istanbul'dan sevgileeerrr:)
artik sizden daha fazla haber alabilecegim icin cook sevindiiim.. firsat buldukca burdayim artik:)bu arada efe cok buyumus biz gormiyeliii.. opun bizim icin cok cok:)

 

Post a Comment

<< Home